Ustawienia strony:

Zapytania ofertowe

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY (ZAPYTANIE OFERTOWE) Zapytania ofertowe
12grudzień

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY (ZAPYTANIE OFERTOWE)

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY (ZAPYTANIE OFERTOWE)

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM PRZY ULICY SIKORSKIEGO 23A W NOWYM TARGU

 obejmujących:

  1. Sprzątanie Wewnętrznych Części Wspólnych Budynku Mieszkalnego Wielorodzinnego 300 m2
  2. Sprzątanie i Pielęgnacja Terenów Zewnętrznych w Otoczeniu Budynku 2300 m2

 I: ZAMAWIAJĄCY I PODSTAWA PRAWNA

 1.1. Zamawiający

  • Nazwa: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Nowym Targu Spółka z o.o
  • Adres: Powstańców Śląskich 2 , 34-400 Nowy Targ
  • NIP: 7352819820 REGON: 121274933
  • Osoba do kontaktu: Dorota Burdyn
  • Numer telefonu: 18 26 40 272
  • Adres e-mail: zgm@zgm.nowytarg.pl

 1.2. Podstawa Prawna

Postępowanie prowadzone jest w oparciu o zasadę konkurencyjności, z wyłączeniem stosowania przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Pzp) ze względu na wartość zamówienia nieprzekraczającą kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.

 II: TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

 2.1. Termin Składania Ofert

Oferty należy złożyć w terminie do dnia 29.12.2025, do godziny 12.00.

2.2. Miejsce i Sposób Składania Ofert

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej osobiście w siedzibie Zamawiającego ul. Powstańców Śląskich 2, 34-400 Nowy Targ lub elektronicznej na adres e-mail zgm@zgm.nowytarg.pl

 

  • Tytuł wiadomości/Koperta: Oferta na usługę kompleksowego sprzątania — ul. Sikorskiego 23A Nowy Targ

 

2.3. Termin Realizacji Usługi

  • Wymagany termin rozpoczęcia usługi: 15 stycznia 2026 r.
  • Okres obowiązywania umowy: 12 miesięcy z możliwością przedłużenia na kolejny okres.

 III: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 3.1. Zakres Wymaganych Usług (Części Wspólne Wewnętrzne)  

Częstotliwość

 

Opis czynności

 

2-3 razy w tyg.

 

Omiatanie i mycie schodów, półpięter, podłóg korytarzy.

 

1 raz w tyg.

 

Usuwanie ulotek i reklam z klatek, mycie drzwi wejściowych i przeszkleń.

2 razy w m-cu

 

Wycieranie kurzu z parapetów, skrzynek pocztowych, grzejników, oświetlenia.

1 raz w m-cu

 

Sprzątanie i dezynfekcja pomieszczenia boksów śmietnikowych.

 

2 razy w roku

 

Generalne mycie okien na klatce schodowej (wiosna/jesień).

 

 3.2. Zakres Wymaganych Usług (Tereny Zewnętrzne) 

Sezon

Częstotliwość

 

Opis czynności

 

Cały rok

 

Codziennie

 

 

Uprzątanie chodników, parkingów, placów manewrowych z wszelkich zanieczyszczeń i śmieci.

Lato

Wg potrzeb

 

Koszenie trawników, pielęgnacja żywopłotów i krzewów.

 

Jesień

Wg potrzeb

 

Grabienie i wywóz liści.

 

Zima

Codziennie w razie opadów

 

Odśnieżanie i posypywanie piaskiem/solą chodników, parkingów oraz drogi dojazdowej (zapewnienie przejezdności i bezpieczeństwa).

 

3.3. Wymagania Dodatkowe 

  1. Wykonawca zobowiązany jest do używania własnych, profesjonalnych środków czystości, narzędzi i sprzętu.
  2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w trakcie realizacji usługi.
  3. Wymagana jest obecność osoby nadzorującej na terenie obiektu.

 

IV: KRYTERIA OCENY OFERT I WYMAGANIA FORMALNE

 4.1. Kryteria Oceny

Oferty zostaną ocenione według następujących kryteriów:

 

Kryterium

 

 

Waga (Maksymalna Liczba Punktów)

 

Cena brutto za miesiąc świadczenia usługi

 

60% (60 pkt)

 

Doświadczenie w realizacji podobnych usług

 

20% (20 pkt)

 

Czas reakcji na interwencyjne zgłoszenie

 

20% (20 pkt)

 

RAZEM

 

100% (100 pkt)

 

 

4.2. Wymagane Dokumenty (Załączniki do Oferty) 

  1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1).
  2. Aktualny odpis z KRS lub CEIDG Wykonawcy.
  3. Oświadczenie o niezaleganiu (Załącznik nr 3)
  4. Oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia OC działalności gospodarczej.
  5. Wykaz zrealizowanych usług sprzątania podobnego typu (min. 3) w ciągu ostatnich [3 lat]) (Załącznik nr 2).

 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Informacje dotyczące zamówienia umieszczane są na stronie internetowej Zamawiającego www.zgm.nowytarg.pl w zakładce „zapytanie ofertowe”.
  2. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego w formie pisemnej za pośrednictwem poczty e-mail: zgm@nowytarg.pl
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin ich składania.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków objętych odpowiedzią na zapytanie ofertowe poprzez zaproszenie wybranych Wykonawców do bezpośrednich negocjacji w siedzibie Zamawiającego.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie, w tym także pozostawienia postępowania bez wyboru ofert.
  7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  8. W sprawach nieregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

« Powrót do listy

Kontakt z nami

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
w Nowym Targu sp. z o. o.

ul. Powstańców Śląskich 2 
34-400 Nowy Targ

NIP 735  281 98 20
Regon: 271049051
KRS 0000358789

Centrala: 18  264 02 70
e-mail: zgm@nowytarg.pl

Zobacz więcej »